paintball zyrardow

          Najciekawsze scenariusze paintballowe!!!       

 

Ochrona Prezydenta

Ochrona Prezydenta - Grupa podzielona zostaje na 2 zespoły specjalne: Ochronę i Terrorystów. Spośród chętnych wyłania się uczestnika, który zostaje Prezydentem. Ochrona musi bezpiecznie dostarczyć Prezydenta w określone miejsce. Zadaniem Terrorystów jest rozbicie szeregów Ochrony i wzięcie Prezydenta w niewolę.
 
 

Obrona Bazy

Jedna z drużyn broni umocnienia czyli swojej bazy, a druga atakuje. Jest to gra czasowa trwa 10-15 minut. W tym czasie drużyna broniąca, ma za zadanie utrzymać swoje stanowisko, jeśli nie dopuści przeciwnika wygrywa. Gra dająca większe szanse broniącym się, atakujący muszą wykazać się dobrym zgraniem, taktyką i sprytem.   
 
 

Flaga

Drużyny dwie a flaga jedna znajdująca się w centralnej części pola, zadaniem grupy jest zdobycie flagi i przetransportowanie jej do własnej bazy. Z pozoru gra jest prosta, tradycyjna na polach scenariuszowych, ale nie tutaj ! To pole gry zostało stworzone z myślą o grupach a nie jednostkach. Bez odpowiedniej taktyki, wsparcia kolegów z drużyny nic nie zdziałasz! Być może uda Ci się dostać do flagi ale czy z nią wrócisz?
 
 

Flaga - wariant extrem

Flaga w wariancie hardcore czyni nieśmiertelnym z człowieka, który akurat ją ma. Przy czym miarą nieśmiertelności jest ilość bólu, który może ten gość znieść. Jak ma dosyć to rzuca flagę ( przeciwnik jej nie może zabrać ) i schodzi z pola. Następny gracz może ją podnieść i próbować zanieść do bazy. Scenariusz ofensywny - coś dla twardzieli.
 
 

Flaga na flagę

Walka opierająca się na zdobyciu flagi przeciwnej drużyny i dotarciu z nią do własnej bazy.
Jeśli uczestnik niosący flagę zostanie trafiony musi odłożyć flagę na ziemię w miejscu trafienia. Aby kontynuować grę inny członek drużyny musi podnieść flagę i może się z nią dalej przemieszczać.
Każda z drużyn ma wyznaczony obszar własnego terytorium (bazy) gdzie będzie zamieszczona flaga.
Jeśli chodzi o tzw. życia w tej rozgrywce zasady są standardowe (po jednym życiu dla każdego chyba, że wszyscy uczestnicy gry wyrażą zgodę i zmienią na większą ilość np. 2 życia dla każdego z drużyny).
Gdy braknie uczestnikowi kulek w czasie gry jest to równoznaczne z wyeliminowaniem z gry tego członka drużyny.
 
 

DeathMatch

Najbardziej popularny scenariusz gry.  Tutaj gracze dzielą się na dwie drużyny. Każda z drużyn jest oznakowana. Zadaniem drużyn jest eliminacja wszystkich członków drużyny przeciwnej. Gra powinna być ograniczona czasowo. W momencie upłynięcia czasu zwycięża drużyna która wyeliminowała większą liczbę przeciwników.
 
 

Eksterminacja

Kilka drużyn na ograniczonym terenie jednocześnie gra na wybicie.
W grze bierze udział kilka (ok. 4-6) pięcioosobowych drużyn.
Gra polega na zdobywaniu punktów. Punkty przyznaje się za wyeliminowanie zawodników z drużyn przeciwnych. Czas ok. 15 min.
Aby ułatwić liczenie punktów każda drużyna może grać w towarzystwie sędziego oraz używać różnych kolorów kulek (w praktyce trudne do wykonania).
Przepisy są podobne jak w przypadku innych gier: gra zaczyna się po sygnale startu; trafiony wypada z gry; zakaz komunikowania się po trafieniu. Nie ma punktów za członków drużyny, którzy dotrwali do końca.
Wygrywa drużyna z największą ilością punktów.
 
 

Frontalny Atak

Gra polega na równoczesnym ataku obu drużyn. Celem gry jest przedostanie się jak największej liczby graczy jednej drużyny do bazy przeciwnika oraz wyeliminowanie jak najwięcej graczy z drużyny przeciwnej. Rozgrywka prowadzona w czasie 10-12 minut.
 
 

Bomba

Bardzo ciekawy scenariusz gry paintballowej. Dzielimy uczestników na dwie drużyny, pierwsza to terroryści ;) którzy muszą podrzucić ładunek wybuchowy  w określone miejsce na polu, druga drużyna to antyterroryści którzy mają za zadanie strzec wyznaczonego miejsca, nie pozwalając podłożyć ładunku. Po upływie wyznaczonego czasu bomba wybucha ;)

 
 

Bitwa pod Wellington

Dwie drużyny ustawiają się przodem do siebie w odległości ok. 50 metrów, po czym na komendy, odbezpiecz, cel, pal oddają po jednym strzale do gracza przeciwnej drużyny, który stoi naprzeciwko.
Ponownie pada komenda zabezpiecz, krok lub trzy kroki na wprost marsz i analogicznie powtarzamy, aż osiągniemy odległość ok. 10 metrów. Scenariusz ma na celu uświadomić uczestnikom gry z jakiej odległości jest skuteczność strzału oraz jak boli strzał oddany ze zbyt małej odległości.
 
 

Akcja Ratunkowa

Udział biorą dwie drużyny. Gra polega na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny - jedna zła (terroryści) porywa zakładnika, druga dobra (antyterroryści) odbija zakładnika. Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić zakładnika to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez "swojego" gracza. Do tego czasu terrorystom nie wolno strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany, jeżeli nietknięty powróci do swojej bazy.